יום שלישי, 18 בנובמבר 2008

עובד/ת לתמיכה ובקרה טכנית ולעבודה מול לקוחות

סקירה כללית: שליטה ובקרה על מוצרים, שרתים, רשתות ומערכות יעודיות, עבודה עם מערכות תורים והפצות.כישורים טכניים:נסיון בטכנאות מחשבים/רשתות/אינטרנט ותמיכה טלפונית בתחום המחשבים והאינטרנט.ניסיון במתן תמיכה טכנית, זיהוי וטיפול בתקלות, התקנות חומרה ותוכנה, עבודה עם מערכות הפעלה שונות, עבודה עם רשתות תקשורת (VPN, ADSL, ATM).דרישות כלליות: יוצאי/ות מוקדי תמיכה טלפונית בחברות אינטרנט כגון: בזק בינ"לHOT, 012 - חובה.נכונות לעבודה במשרה מלאה, 5 ימים בשבוע 09:00-19:00.

קו"ח למייל : metrix.jobs@gmail.com